Minu esimese ülesande teine pool, ehk õpileping. Esimene ülesande pool on leitav siit.
Teema
Soovin tuttavaks saada ja ka kasutama õppida erinevaid õpikeskkondi, et saada täpsemat selgust, millised keskkonnad, ja võimalused neis, olemas on ning leida enda jaoks toimivamad, et (tõenäoliselt) aasta pärast klassi ette astudes oleks huvitav ja põnev nii lastel kui minul.
Eesmärgid
Osaleda loengutes, kasutada antud võimalusi maksimaalselt.
Mitte minna pahuksisse endaga, kuna mind ei jagu kõigile üheaegselt ja võrdselt.
Esitada ülesanded õigeaegselt.
Olla loov ja ka innovaatiline õpetaja (kunagi).
Strateegiad
Olla loengutes füüsiliselt kohal, neis aktiivselt osaleda, ehk mõtlen-töötan kaasa.
Tutvuda kursusekaaslastega, anda endast parim grupitöödes, märgata abivajajat ning ka ise julgeda küsida abi.
Parendada ajaplaneerimist, teha vahet kiirel ja olulisel, mittekiirel ja võibolla ka mitte nii olulisel asjal või tegevusel.
Mitte unustada lugemist, ka inglise keeles!
Vahendid/ressursid
Kõige suurem ressurss on kindlasti inimesed mu ümber, nii kaaslased õpingutes kui pere. Kasutada inimeste abi ja nende teadmisi, oskusi, olla julge.
Arvuti, eelistatult isiklik. Siis ei sega tööasjad ega laste õppimised.
Autoga on küll mugavam, kuid bussisõit kooli ja koju annaks võimaluse tegeleda koolitöödega, lugeda ja tutvuda vajaliku ning ka huvipakkuva materjaliga. Seda muidugi juhul, kui ma õpin ära lugemise liikuvas sõidukis nii, et süda pahaks ei lähe.
Hindamine
Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Praegu, õpingute ja kursuse alguses võin öelda, et eesmärgid on saavutatud siis, kui kursus on edukalt läbitud. Olulisem minu jaoks on tegelikult see, kuidas ma tulen toime õpetajana? Mis siis, et tuttavas koolis, kuid täiesti uues rollis, veel kellegi teise poolt õpetamata ainega? Ja seda hinnata saab alles kunagi hiljem…
Täitsa põnev saab olema refleksioon kursuse lõpus, eks näis, mis mõtted ja tunded mind siis valdavad. Praegu on selleks hirm segatuna põnevusega 🙂